دانلود تحقیق درمورد اينترنت چيست؟

دانلود تحقیق درمورد اينترنت چيست؟

0 2k
دانلود تحقیق درمورد اينترنت چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد اينترنت چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اينترنت چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اينترنت چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اينترنت چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

اينترنت بيش از يك شاهراه اطلاعاتي است

               اينترنت بيش از يك بزرگراه است . عبارت بزرگراه نمي تواند دنياي واقعي اينترنت را توصيف نمايد . استفاده از اين عبارت مثل استفاده از سيستم قرقره قديمي در مقايسه با فيزيك كوآنتوم است .به تصويري از اينترنت نياز داريد كه الكترونها ، كابلهاي فيبر نوري،انتقال داده ها با سرعت بالاو تمام اجزاي صوتي بخشي از سيستم اعجاب انگيزي مثل اينترنت را نشان مي دهد .

سيستمي از سيستمها

              يكي از بزرگتري اشتباهات مردم راجع به اينترنت اين است كه آن را يك (وسيله )مي دانند.آنها مي خواهند اينترنت را در جعبه اي قرار دهند و آن را به جاي اينكه مجموعه اي از بخشهاي مختلف بدانند ، يك مكانيزم منفرد مي دانند .

كارهاي مختلف در اينترنت

             اولين فايده هر سيستم اين است كه اعمال مختلفي را مي توان انجام داد . بدن ، يك سيستم است : ميتواند صحبت كند ، مي تواند راه برود ، مي تواند اشياء را نگهدارد ، مي تواند داده ها را پردازش نمايد و ميليونها كار ديگر را انجام دهد .

 

 

تجهيزات اينترنت

         اگر از شما سوال شود كه براي استفاده از اينترنت به چه چيزي نياز داريد ، احتمالا“ مي گوييد : كامپيوتر ، مودم و انواعي از اتصالات . اين مطلب درست است . اما اينها تجهيزات استاندارد هستند، گرچه به اينها نياز است ولي تجهيزات كليدي در اينترنت نيستند

معرفي وب جهاني

دائرةالمعارف وب

           در دنياي وب جهاني با اصطلاحات و واژه هايي سرو كار داريد كه با آنها آشنايي نداريد . اغلب اين اصطلاحات مربوط به فعاليتها و موضوعاتي است كه در وب جهاني مهياست .

اصطلاحات سايت وب

            مهمترين بخشهاي وب جهاني عناصري مثل كارگزارها ، صفحات( Pages) اتصال سريع و غيره است كه بخش وسيعي از وب جهاني را تشكيل مي دهد .چند اصطلاح در زير آمده است :

      1.        سايت وب (Web Site ) : مجموعه اي از اسناد وب جهاني است كه شامل صفحه اصلي و بسياري از صفحات مربوط به آن است . سايت وب جهاني را ميتوان به عنوان كتاب الكترونيكي محاوره اي در نظر گرفت .

      2.        صفحه اصلي (Home Page) : سايت وب ويژه اي رادر بر مي گيرد .صفحه اصلي، مهمترين صفحه يا اولين صفحه اي است كه براي يك سايت وب جهاني شخصي يا سازماني ، ظاهر مي شود .

      3.        پيوند (Link) : شكل خلاصه پيوند ابر متن (Hipertext Link) است . پيوند مسيري را ايجاد مي كند كه شما را ازبخشي از يك سند به بخش ديگري از همان سند ، سند ديگر يا منابع ديگر متصل مي كند.پيوند معمولا“ به رنگ خاصي ظاهر ميشود كه با كليك كردن بر روي آن مي توان به صفحه ديگر وب رفت .

      4.        اتصال (Anchor): پيوندي است كه شما را به بخش ديگري از يك صفحه وب متصل ميكند .

      5.        نقشه تصوير(Image mape): ويژگيي در وب جهاني است كه كاربر با وجودآن مي تواند جاهاي مختلفي را در تصوير گرافيكي كليك كند تا به اسناد ديگر متصل شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر